AAAAjjjjjjjj !

Håret sattes i igår och det tog hela 3½ timme så jag har ont i min rygg värk i röven osv . Dessutom har jag inte kunnat sova ordentligt inatt för att jag har varit öm i huvudet efter mickroringarna. Ia som satte i håret berättade precis att det skulle va såhär de första dagarna men jag trodde inte de skulle göra såhär ont :P Men men vill man vara fin får man lida pin.
Just nu ser jag kanske inte så vacker ut i håret men de ska de bli ändring på när jag ska boka tid hos frissan och färga och klippa till håret så det ser bättre ut :)
JObbet ringde även imorse och frågade om jag kunde jobba den här veckan ganska mycket då nån blivit sjukskriven och VIsst de tackar man inte nej till ! :)

Idag blir det skolan en timme eller två och sen som sagt jobb!

Nu är jag hungrig så ska äta lite frulle :)

P U S S

( Slänger in en bild på nya håret sen då )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0