vårsol

Godmorgon ni sköna :)
Har sovit en hel natt i natt utan att vakna en enda gång ! Har haft lite sömn problem sista tiden då jag ligger och vrider och vänder på mig konstant. Men inatt så !
Igår var jag som sagt i stallet och fixade sen åkte jag in till V-vik där jag mötte upp Malin och vi tog oss en sväng på stan och kollade lite i affärer.
Hittade en bikini jag varit ute efter länge nu men tyvärr bara överdelen så nu måste jag ha underdelen också. Beställde hem den från H&m hemsida igår ifall jag inte skulle få tag i nån nästa helg när vi åker till Norrköping. Skulle ju vara kul att kunna använda den i turkiet , annars får jag vänta till i sommar :)
Vi skulle även ha tagit oss en fika på tant grön tänkte vi men gudars va folk det finns en lördag i stan. Så vi tog med oss några mackor och åkte till grabbarna och åt med dem. 
Åkte sedan till Ankarsrum och där låg vi och slappade lite innnan vi tog på oss och gick ut på en promenad i det fina vädret. Synd bara att de blåser lite ibland annars var det kanoners ! Sen på hemvägen gjortde vi oss förtjänta av en glass! Haha vilka godisgrisar! 
Kvällen spenderades hos mallan och petter och vi spelade absolut överens och det blev mycket skratt :)

Idag får vi se vad som händer. Jag och hjärtat ska iaf ut på en promenad med Molly när han kommer hem :) 

Ha en finfin dag i vårsolen 

Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0