Sprit är inget för mej och gör människor dumma i huvudet

Jaha tänker ni , är hon redan hemma innan 1. Ja för sprit gör människor dumma i huvudet och jag har allt för många människor i mitt liv som är dumma i huvudet.
Folk som man tror är nära vänner men som egentligen är riktigt omständig, om man kan säga så ? 
Det går på dina/era villkor hela tiden och allt är ständigt omständigt.  Jag har tänkt på att jag inte haft en riktig bästa vän som jag kan prata med allt om och göra allt med sen högstadiet och det var Ida. Bara känslan av att kunna ringa o fråga om vi ska hitta på nått och sen göra det. Jag saknar de tiderna när allt vad så lätt och man inte behövde bry sej. 


Nu ska jag sova 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0