Man glömmer lätt

Jag tänkte på en sak idag när jag åkte hem. Nyss var det nästan snö upp till fönstrena och nu är nästintill snö borta och det är så skönt att de har försvunnit så fort som de endå har gjort.
Det är verkligen vår när man får använda nya vita sneakers & ta på sej vårjackan :)
Skulle ta en riktig vårstädning av hästarna idag och skulle borsta fint och klippa lite men jag fick bara tag på en häst som vanligt men Rebban blev superfin :)
Sen har lite ångest börja krypa sig på mej också.. vad tusan ska jag göra efter skolan i sommar när jag tagit studenten !????! efter att jag har sommarjobbat ..... Buuuuuh ------------hJäLP -------------------

P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0