första gången på 3 år ! Inte okej ?

Har suttit klippt hela dagen framför den här äckliga datorn rent ut sagt. Är så trött i ögonen och i nacken nu att jag har lust att dö ! Har skrivit klart min svenska uppsats och gjort en slarvig och snabb power point till den och sen varit i stan och hämat mina böcker hos melli för att kunna plugga till provet imorgon. Jej vad jag inte vill gå till skolan imorgon ! Bläää.
Idag har jag tagit mej en såkallad "Pluggahemmadag" så jag struntade i min enda lektion. Dö segt !

Nä nu ska jag stänga ner allt här.

Puss o godnatt på er !

Ps : jag kommer sakna dig Ikkan när du åker till Thailand om du läser de här ! :) <3

Hejdååååå !


Kommentarer
Postat av: Angelica

2011-03-08 @ 10:36:13
Postat av: Angelica

Kommer sakna dej med:( ha det bra hemma i kalla Sverige;)

2011-03-08 @ 10:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0