varm smörgåstårta och kladdkaka !

Mat måste man ju ha men fy vad jag inte skulle ätit den där biten kladdkaka . Är sådär mätt och dan att jag bara vill ligga ner o spy ! :P
Jag har även varit och hämtat ut ett paket på Kvantum från HM. Beställde hem en ny bikini till Turkiet resan i april men som med min vanliga tur så fick jag hem helt fel storlek ! MEN som tur var ville Malin ha den så hon fick köpa den så beställde jag hem en ny så jag hoppas den kommer i RÄTT storlek nu !

Imorgon är det skola igen ! Jihuuu ! ;)


Har precis kollat klart på rum för en stjärna och de gjorde iordning dregens rum och det blev redigt snyggt ! Fattar inte vart de får alla ideér ifrån ! Vill också styla och fixa lika snygg som dem ! BAJS ! :D

Men nu tror jag faktiskt det är dags för sängen som jag ska va ärlig :)

Sleep tight !

PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0