Utvilad ? Knappast !

Hej på er . Blir oftast att man sätter sig framför datorn vid den här tiden på kvällen och då alltså blogga och kolla lite :)
Dagen har varit lugn . Jag somnade på mammas och pappas köksgolv i några timmar och det får jag smaka på nu kan jag säga . Ajaj att ligga på sten golv ! Sen måste jag bara berätta om min smått underförstådda syster :P
Vi spelade de där spelet idag "barn geni" och jag förväntade mig inte några avancerade svar men jag kan berätta några av frågorna 

-Jag: hur många presidenter har sverige haft?

-Josse : ( man ser hur hon verkligen försöker räkna ut det) Hmm jaaa , jaa . FEM ! 

 HAHAH vilket Pucko ! 

-Jag: vart får man karies ?

-Josse: jag vet jag vet ! Huvudet !!!! 

Nää men nästan ;) eller ? ;) 

NU ska jag faktiskt ducsha och sen sova imorgon är det skola igen . Inget happy face på den inte !  

Hörs imorgon ! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0