New work , Hawaii , Bali , Italien Venedig mm.....

Jag sitter här med stoffe och berättar alla ställen jag vill åka till! Tänk egentligen vad stor världen är och hur lite man egentligen vet om alla mysiga och häftiga ställen. Man kan säga att man går miste om saker ! Om man inte slår slag i saken och bestämmer sig för att verkligen åka ! Så jag nöjer mej med att säga NÅN GÅNG ska jag besöka dessa ställen ! Tänk vad mycket jag har att se fram emot ;)

Ikväll har vi iaf varit hos Per och Lena. Kina , Angie , Geest och Maria va också med och vi käka tacos :) Riktigt mysigt att sitta och prata bara vi tjejer !

Imorgon är det bara en lektion sen ska jag på stan med Lena och Angie :)

Hörs imorgon !

PUSS


Kommentarer
Postat av: Lovisa Persson

Vad intressant dina poster är. kommer med all säkerhet att läsa dina inlägg igen! (: Ha en rolig vardag =)

2011-02-23 @ 17:24:12
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0