en sån där mindre rolig vecka jag har just nu ! ...

Hej.
Japp som ni tjejer förstår så är det en sån där mindre rolig vecka och jag hatar att vara lätt irriterad och sur på allt och alla men det är bara att stå ut med sig själv. Tycker dock synd om alla i min närhet bara ! Thats life !
Fredag och det innebär en lektion dock så får vi nytt schema nästa vecka vilket känns skönt !
Ska slänga på en spellista på spoify nu och sen städa här hemma , det ser ut som ett bombnedslag !
Pratade igår om att åka till Linköpig och gå på bio och bara ta det lung men det kanske bara blir jag och S som åker nu . Får se vad vi hittar på.

kanske slänger mig vid datorn när jag städat klart . fååår seee !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0