Back in business!

Halloj ! Saker känns lättare efter ett tag och jag ska väl va glad att hästarna inte är längre bort än vad dom är. De är ju faktiskt kvar i samma stad och jag ser till stallet dom bor i ifrån mej så just nu känns det lite lättare men jag har inte riktigt till 100 förstått att de inite är jag som äger dom längre ...
Annars då. Hade en lite jobbig period där när hästarna skulle åka med illamående , magont osv men de hänger nog ihop allt.
Projektarbetet ska in den här veckan och jag och frida har väl börjat reda ut saker och ting så vi hoppas på ett G men man vet aldrig.. Den här veckan hoppas jag går fort för på lördag åker vi ! Som jag har längtat ! Har redan börjat lägga fram och sortera de som jag ska ha med mej och de är så kul och se alla sköna sommarkläder igen ! Har saknar dem ! :D
På torsdag åker klassen till Stockholm för att göra ett studiebesök på huddinge sjukhus och sen ska vi shoppa och på kvällen gå på romeo och julia musikalen . Tror det blir grymt , synd bara att de är så förbaskat långt dit bara !
Igår var jag med Malin och vi gick på stan i lite affärer och sen fikade vi. Fick med mej lite saker hem som en hoodtröja , ett par jeans , en tröja till stoffe och sen var vi och hämtade ut en klänning och ett halsband jag hade beställt :) Har massa som ska visas här nu :)

Nu vet ni att jag mår bättre iaf och lever !

Hörs !

P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0