Tält & jobb ...

Hej på er !
Sitter på jobbet nu och väntar på att dra ut igen, vi va snabba idag så vi ligger lite före :)
Har haft en relativt bra dag i skolan idag , jobbigt bara med alla dessa håltimmar alltså....
Veckan för övrigt har varit bra , har haft hål timmar på löpande band som resulterat i häng med klassisarna till Biltema affärer och käk. Idag på idrotten tränade vi på att sätta upp tält tills vi ska ut på kanot hajk nästa vecka och de va inga problem tycke jag ! :P  
Och nu i två dagar har jag jobbat kväll på hemtjänsten . ..imorgon också ....
I helgen är inget som det ser ut nu planerat men de händer alltid nått :)
Nu ska jag dra ut igen och vakta mina pensionärer ;)

Poes ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0