Super trevlig kväll

Hallojs !
Hade en kanon kväll igår ! Vi var som sagt hemma hos Ia där vi lagade fläskfilé och hasselbackspotatis med kantarell sås :) Mums ! Därefter satt vi mest och snackade och spelade Buzz , gissa som va sämt men först på knappen ;) haha . Framåt kvälls kröken blev vi sugna på alkohol så vi började dricka vilket slutade med att vi hamnade på Simsons och sen Harrys . Käkade Corner med Affe , Johan och Fröberg och kom inte i säng försens halv 6 imorse . Pff ! Hur orkar jag tänker jag nu för mig själv ... Aja kom upp på benen 11 imorse och åkte hem till mamma och pappa för vi skulle till släkta i Orskarshamn där vi va ett tag och sen va vi på kusinens fotbolls match innan vi åkte hem. När jag kom hem lagade jag lite tacos och nu ligger vi framför tv:n och slappar. Ska sova snart tänkte jag annars  kommer jag ALDIG orka upp imorgon till skolan :)

Blev tyvärr inga bilder med min kamera igår men Ia tog ett gäng så får se om jag kan sno några av hennne :) 

 Hörs imorrn !

Poes !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0