Söndag 12/9

Hej hej !
Igår var jag som sagt på flygplatsen en sväng och kollade lite när dom körde . Fick dock inte med mig Mulwin ( Melli) ;)
Efter det åkte jag och stoffe hem till mina föräldrar och somnade som två stockar på soffan där i sov i säkert 2 timmar . Sen åkte vi hem till stan där vi packa lite och sen åkte ut till Pers stuga där vi skulle laga mat . Blev fläskfilé potatis och kantarellsås :) Mums !
Sen när all speedway och så va slut bytte vi om till badkläder och drog ner och invigde Pers nya bastu . Gick dock bara sitta i 5 min innan man höll på att dö :P
Kom hem runt halv 12 tiden och då somnade jag bums och vaknade imorse klockan 11 .
 
Idag har jag inte gjort mycket alls , bara sånt där man gör en söndag ( förutum att va bakis ) Tvättat slappat ridit :)
Stötte på en sån grymt stor Älg när jag va i skogen så jag höll på att skita ner mig så jag sprang snabbt där ifrån innan min häst la märket till den . Tur att älgar är rädare för oss än vi för dom för han hade riktigt stora bamse mega horn . ! Huha !
Nu ska jag hjälpa till med lite sallad och mat för vi ska grilla lite ikväll . Blev erbjuden att följa med och plocka svamp med Angelica och Lena men orkade inte ... En annan dag kanske .

Och min karl vetifan när jag får se nästa gång han är bara på den där vidriga golfbanan varje ledig stund ...

Måste börja packa ordetligt nu också inte den här veckan men nästa så flyttar vi ! :)

Vi hörs !

Poes !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0