Nä jag har inte vänt på dygnet nu .... inte alls ! .......

haha dum idé att sova idag på dan. Nu kan jag inte sova ...
Vaknade iaf runt 16 tiden och då va jag i stallet och fixade lite . Sen gick vi till min farbror och firade honom för han har fyllt år. Runt 19 tiden åkte jag in till jobbet där vi skulle på lite avslutnings tjosans med lite sallad och bröd o så . trevligt var det iaf :) Sen åkte jag hem till stoffes pappa och hämtade min snuff och nu har han somnat framför tv:n till Pirates of the caribban och jag slappar framför datorn :)

Imorgon är det tydligen bestämt att vi ska ut till golfbanan kvart över 7 ( Uppmärksamma att det är på morgonen!!!!) för stoffe per och Lena ska spela .. suck ... Sen blir det nog en sväng till flygfältet om vi orkar där dom ska köra slut på sina däck :)

Vi hörs imogon ! Hoppas min röv har reparerat sig någolunda tills dess ;) Tror ni man kan införskaffa sig rövdynor på biltema ?? Dom har du det mesta där ... tål att kollas upp !


Poes & natti !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0