Ankarsrums mys med Mawlin ! <3

hej på er !
har haft fullt upp med att tepetsera och renovera i lägenheten i helgen så nu efter allt slit är jag och myser i ankarsrum med malin:) Grabbarna är i garaget och byter till vinterdäck :) När allt är klart ska jag och hjärtat åka till stan och köpa pizza och sen hem och slappa innan en ny vecka tar fart ! PuH ! Har tapetserat ett helt rum plus fondväggen i köket ! Blev as nöjd ! Ska lägga in några bra bilder på det sen när jag har fått några bra och allt är på sin plats ! I fredags jobbade jag iaf från 14-21 och sen var jag trött ! och resten av helgen har vi varit i lägenheten och fixat o grejat  ! :)
Imorgon börjar jag inte föresen 13.00 sköööönt !
Får se vad sista veckan innnan lovet har att erbjuda ! Sååå skönt med lite lov .

Nu ska jag fortsätta kolla när malin ska "försöka" tända brasan ! ;)  det börjar ta sig ! ;)

Pussen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0