Regnar de eller snöar de ?!

God eftermiddag !
Har jobbat fram till luch idag . Fick gå hem tidigare för mina snälla medarbeteare då min handledare är iväg på kurs ;)
Dock var det inge vidare att gå upp i morse och se detta väder.. eller föresten jag såg inte ett piss när jag vaknade för de va nämligen strömavbrott här i 20 minuter så jag fick sminka mig på toan med hjälp av stearinljus & jag va livrädd ! Hatar att vara själv hemma när det är mörkt ! Men jag överlevde som ni förstår !

Nu ligger jag i soffan med datorn på magen och en kopp varm choklad stående på bordet som än så länge är alldeles för varm att dricka :)

Jag tycker synd om mina små ögonstenar i hagen som är dygnsura idag också , men de har ju ett skjul att gå in i som tur är !

Nu ska jag kolla film !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0