Nyfikna?

HAHA FY satan vad mörk rädd jag är ! Sitter just nu som ett mongo längst in i hörnet i vår soffa och vägrar röra mig en millimeter ! Och dessa fönster ska vi inte prata om ! Vågar inte gå förbi eller ställa mig i dom , tänk om någon är utanför ?! hehe nä de blir inget av med de , här i hörnet trivs jag bäst !
Anledningen till att jag sitter här som en förstoppad hare är att stoffe är iväg på en biltur till Jönköping för att hämta en bil så jag är all alone , buhu!

Idag har varit en relativt lugn dag med bara fem timmars jobb och lite shopping av gardiner & slapp med Angie och Lena i Grillen ! ( japp jag stör dom när de jobbar ) ;)

Och vädret .. tycker faktiskt det ät mysigt om jag ska säga sanningen ! Men som sagt jag vill inte vara själv i mörkret utan S får gärna komma hem nu ! Och nu kommer han faktiskt ! Tjuhooo !

Hörs imorgon och då ska jag lägga upp lite bilder på nått jag tror några av er väntat på .... See ya !

Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0