Lördag & söndag

Hej !
Har ni haft en bra helg? Jag har haft det kanon ! :)
Igår hade jag och hjärtat en liten sovmorgon till 11 och sen åkte vi till Valdemarsvik för att stoffe skulle spela sin sista match för säsongen och jag har aldrig sett honom spela förr
( jaja vi har varit tillsammans i över 2 år) ;)
Så jag satt med grabbarna inne i deras omklädningsrum och drog in lukten av stinkande hockeysvett ! MUMMA ! ;)
Efter så skulle dom ha lagfest men vi åkte tillbaka till Västervik istället :)
När vi kom hem så fixade jag iordning mej och började dricka , sen kom Ankarsrums gänget och hämtade upp mig och vi begav oss till Sebban för lite fest !
Efter en stund hos Sebban åkte vi tillbaka till min och stoffes lägenhet för att fortsätta festen.
Hade en riktigt rolig kväll/natt med massvis med dans vilket har gjort att jag har blåsor på mina fötter !
:P Men de ordnar sig alltid ! :D

Vaknade idag vid 13:30 och var tragiskt nog fortfarande full ! Inte super full men lite sådär salongsberusad :D haha !
Per & stoffe gick till Donken och köpte mat medans jag och Lena låg i soffan som två sär ;)
Börjar dock känna mig som en människa nu efter att ha städat efter igår och druckit mycket vatten ...
Nu ska vi till Hemköp och köpa tacos saker
! Vi kör på söndagsmys istället för fredagsmys !

Slänger upp en bild från festen resten får ni själva gå in och kolla på på facebook !





Puss Paula♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0