Jag ser det snöar jag ser de snöar ... IGEEEN !

Hej!
Sitter och segar framför datorn nu en stund men jag ska snart bege mig till skolan på sista lektionen :)
Fick sån himla huvudvärk inatt vid 4 och den gav sig inte med varken huvudvärkstabletter eller mat så jag vilade huvudet istället från dom två första lektionerna så nu känns det bättre :)
Vi var hos Per igår och kollade hockey på kvällen och jag busade med Pers pappas hund Turbo :)
Ikväll blir det ev matlagning med Petter och Malin och ett filmlut kanske :)

Vi har flyttat också har jag glömt att säga :P så nu e vi stadsbor igen ... Om man nu ska se det positivt :S
så vi bor på storgatan nu i en 2:a :) Den är sådär mys mysig :)

Kan visa er en bild på en del av vårat tv-rum ... ingen jätte bra bild men den får duga :)



/puss Paula ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0