Underbar dag !

Hallå där !
Har ni njutit lika mycket av solen som jag har gjort idag? Tänk om vintern bara kunde vara sånna här dagar då skulle ingen behöva gå och vara ledsen i vintermörkret . Hörde föresten en sak på radion härrom dagen om vad man skulle vilja att snön var för färg ? Vissa tyckte rosa, andra tyckte blå.. jag däremot tycker bajsbrun :D haha ! SKOJA
Imorse innan jag åkte hem till mamma och pappa så var jag och solade en 20 minutare och det var behövligt!
Får bli att sola imorrn med så man får lite färg tills på fredag , vill ju inte se ut som en blekfis. Fast de kommer jag göra endå :(

Nu ska jag åka in till Västerik !

Puss Paula ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0