Tacokväll

hej
Har skottat snö idag men det var det tråkigaste jag gjort på länge så satt mest i snön och glodde :D
Jag pappa mamma & Josse har skottat pappas verkstads tak som inte är så litet. Huha !
Sen var jag och stoffe och handlade mat på coop :)
Sen kom Mallan brallan och Petter och käkade hos oss :)
Jag och Malin busade med Torsten :D haha stackarn ...
Dom åkte hem för ett tag sen och nu kom Per så nu blir det garanterat att kolla OS:)

Lite bilder från ikväll



Torsten :)

Stoffe, malin & petter

Torsten fick strumpor :D

Imorgon blir det iallafall att skotta tak igen .. suck ...

Puss Paula♥


Kommentarer
Postat av: Malina.

Haha! Du är rolig du, Pooola :D Miss you <3

2010-02-23 @ 08:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0