Shopping i Linköping

Hej !
Här är lite uppdatering från helgen.
I fredags åkte jag och min familj till Linköping för lite shopping på ikanohuset.
Jag hittade inget från början men tillslut hittade jag några snygga linnen, tröjor och leggins :)
Kom hem runt halv 5 till västervik och då var det bråttom. Skulle nämligen på Sebbans 20 års fest i Vimmerby. Han hade hyrt Hotell Ronjas Spaavdelning ! Super mysigt !
Vi kom iallafall till festen och vi fick smårgåstårta och satt och snackade.
Efter maten hoppade så gott som alla i poolen och bubbelpoolen :) Det fanns en ångbastu och en vanlig bastu som vi satt i några omgångar :)
Allt mellan badandet och klockan 4 är som en dimma så jag avslutar med att jag vet att vi kom till västervik runt 5...

Lite bilder ifrån Linköping och Festen


Nya leggings med skinn på knäna

Linne

Linne

Påvägen hem

BILDER FRÅN FESTEN  

En full Affe :P

Folk :)

Folk :)

Toa Besök

hahaha

fest

Maulin ;)<3

Malulin & påla :)

folk :)

Sebban

Grabbarna grus :)

Bubbel

Hopp !

Stoffe med wiskeyn i högsta hugg ;)

Full?


Messe ,petter,Johan & Affe :)

Messe , Petter & Timmo :)

Hoho ? :)


I lördags började jag jobba vid 14 till 21 :) Vaknade för en stund sen så har precis ätit frukost :)
Blir kanske att gå på bio med Mallan och Pettan ikväll :)
Nu ska jag åka till Stoffes firma och träffa honom :)

Puss Paula♥

Kommentarer
Postat av: josse

Haha! riktigt snygga bilder tycker jag!

2010-02-28 @ 15:17:53
Postat av: Malina.

Folk som ser dom här bilderna tror ju inte att vi är kloka :P

2010-02-28 @ 15:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0