lyckad start på alla hjärtans dag.............

hej !
Fy fan vad trött jag är på allt och alla just nu !
Alla hjärtans dag står på tur och det är ju en sån dag då man verkligen ska visa uppskattning och extra kärlek men det kommer inte komma på tal i vårat förhållande.
Det känns inte som uppskattning och kärlek har varit i vårat förhållande på mycket länge....
Visst att förhållande går upp och ner till och från men jag tror inte jag orkar mer.
Uch nu blir jag sådär ledsen ...

Aja, hoppas ni får en mysig alla hjärtans dag
Ni kan ju tänka lite på mig som sitter hemma själv medans HAN är iväg och spelar match. 

14/2-2009 Vi förlovade oss i Thailand

14/2-2010 ?!
 

/ Paula
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0