"Långa nätter"

Hejhej...
Trodde att jag & stoffe skulle ha en skön kväll ikväll och bara ta det lugnt men så blev inte fallet...
Tommy kom och övertalade stoffe att följa med ner på krogen så nu sitter jag här. Och vad passar inte bättre än lite Mellisa Horn och "långa nätter" ?
Sitter och kollar på massa gamla bilder . Ni kan få se några :) (Detta är bilder från några år tillbaka)


Jag precis hemkommen från Thailand :)

Jag och melli :)


Västervik när det är som bäst !

När VI är som bäst! <3

Minnen från midsommar Öland

Mörkhårig ;)

Sol :)


Affe , sebban och Petter

Mycket gammal bild

Gotland :)

När man sitter och kollar såhär på gamla bilder så saknar man vissa och vissa saker väldigt mycket.
2009 var bra men 2010 kommer bli bättre ! Ni ska få se ;)
Nu ska jag gå och lägga mig!
Godnatt ni som inte redan sover <3

Puss Paula♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0