Grrrrr ! ;)

Hej
Det är bättre idag. Var nog bara allmänt nere igår. Men idag är jag på bra humör :)
Har gjort klart mitt engelska arbete nu så det känns bra , det var nog det som tyngde ner mig skulle jag tro :)
Sebbans föräldrar var förbi här idag med deras nya valp Yatzy som vad hur söt som helst. Så har lekt och busat lite med henne :)
Stoffe var ju som sagt iväg på match idag och dom hade vunit så dom skulle snart komma hem. Och då blir det kanske att åka till ankarsrum till min underbara Malin som jag inte har umgåtts med på hur länge som helst känns det som ! Saknar henne !
Har hittat en riktig Paulaklänning också ;)



Nu ska jag åka till hemlig ort !  Puss Paula ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0