En trött Paula

Hejhej !
hoppas allt är bra!
Det är bra med mig är trött bara :) Men det går ju att åtgärda ;)
Jag har varit hemma hos mamma & pappa idag och fixat med min lilla hästapålle :)
Saknar att kunna rida, eller kunna ska jag väl inte säga för det kan jag ju men det är ju inte under världens bästa väderförhållanden. Väntar hellre tills snön smälter bort så det slipper bli några olyckor. För ägare till Robin så är det näst intill garanterat ett stukat ben eller en resning under en ridtur :P haha
Jag & mamma gjorde även lite semlor nu ikväll till kvällsfikat :)
När jag kom hem till lägenheten hade stoffe fixat våran nya tv så nu har vi en 50" i tv-rummet , känns som en bioduk :P
Nae nu blir det att sova :) Är som sagt en trött Paula ;)

Robin <3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0