blev visst ..........

en sen kväll :)
Kom hem efter en relativt okej skoldag :) har haft det så skönt nu när mer än halva klassen är iväg ( Ni behöver inte komma tillbaka) ;)HAHA
Kollade på film sista timmen idag , BOY A hette den . Ganska bra faktiskt :)
Min älskling har varit sjuk idag. kan kanske ha varit så att jag smittade honom med min migrän som jag hade förra veckan för imorse mådde Christoffer inte speciellt bra =/ Stackars ...
Jag stoffe och Jonathan ( Stoffes bror) lagade tacos idag riktigt mumsigt och sen kom sebban förbi en sväng och bråkade :P
Imorgon ska jag på min första innebandy träning :P blev ju som sagt inget av det i måndags ....Så får berätta sen imorgon hur många självmål jag gjorde och hur mycket jag gjorde bort mig ;) Men det hör liksom till mig så lika bra att ställa in sig på det  ;)
Nu ska jag väcka min karl som somnade i soffan sen dra honom in till sängen :)
Även imorgon blir en kortdag  ... börjar vid 9:40 och slutar 10:55 ;)


Nu ska jag sova :)

Puss Paula ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0