Julklappashoppingen gick ju bra .... ?!

Godmorgon !
Japp jag är uppe tidigt idag ! Skräll :P Jag har varit och tagit ut hästarna så därför jag är vaken nu annars skulle jag legat kvar kan jag lova ! :)
Igår så va jag och Lena och gick lite i affärer och jag kan väl säga att de inte va någon höjdare .. Tycker det så så svårt att komma på vad familjen vill ha och tycker om .. Men jag fick med mej julklapparna till syster iaf . Och mamma är ju redan klar. Sen efter många timmar på stan och mycket funderingar på vad man ska köpa till killen så ringde jag faktiskt till honom och frågade vad vill du egenligen ha människa ? Och svaret blev ett garv och sen sa han att han ville ha ett spel till sitt xbox? Okej tänkte jag och hur ofta spelar du spel ? Inte ofta kan jag tilllägga ! Men visst om de nu är det enda han vill ha så får de väl bli de . Men han får följa med och peka ut sig ett spel själv för de där kan jag inte alls.. Och på de viset är nu stoffes julklapp också fixad nu :)

Imorgon ska vi ev åka till Nörrköping på lite shopping jag och stoffe men vi får se vad vädret tillåter :)

Vi höres ! PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0