torsdagar som är så där sega ..

Hej !
Varit i skolan idag , som vanligt !
Fick sluta lite tidigare då jag hade mitt arbete hemma så sitter och skriver på det just nu :)
Är henma hos mamma & pappa och har fortfarande huvudvärk. ska kolla upp det dessutom för såhär kan jag inte hålls.
Har även Kollat på gamla bilder nu från olika sommrar och längtar efter varma kvällar med gamla och förhoppningsvis nya vänner som sällskap:) Vara brun som en pepparkaka , grilla, bada ,sola , sommarlov och festande långt in på morgonen ! Riktigt längtar efter det !

Nu ska jag fortsätta på mitt arbete om snåljåpen till miljonär Ingvar Kamprad! Tråkig gubbe dedär ....

Puss Paula ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0