The first CAB day ! ;) Yeeey !

Hej hopp solsnopp! :D
Har det varit en härlig dag eller vad?! UNDERBART !
hade min vanliga håla på 2½ timme vilket gjorde att årets första ner cabbning blev av :P
Jag & Kajsa tog oss en sväng ut till mina föräldrar & släppte ut hunden och tog oss en bit mat ..
Just nu sitter jag faktiskt och skriver på en ansökan om att åka på praktik till Norge i 3 veckor... & snart kommer min pappa förbi med en akutsnabbmats pizza innan jag ska hem & duscha och dra vidare på föreläsning.
Kajsa & jag gjorde även våran redovisning idag bestående av ett aerobic pass . Gick bra enligt mig ! :)  Hoppas de andra tyckte de va kul så det inte bara va pest :P

Nä ni , nu ska jag fortsätta med de jag höll på mäh ;)

Puss på er SOLSTRÅLAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0