Och helgen har gått ALLDELES för snabbt ! :(

Hejhopp!
som sagt, den här helgen har gått super fort fram. Känns inte som jag gjort nått vettigt överhuvudtaget... och speciellt inte mycket pluggande.
I fredags gled vi mest runt med Dastas Lennie och Anna sen blev det hem och sova :)
I lördags var jag hemma och fixade i stallet och på eftermiddagen/kvällen var vi ute i Falla och kollade in det nya stallet & ridhuset .. de va Najs :P
Sen på kvällen åkte vi till Vimmerby på bilträff och det var
svinigt kallt så satt mest i bilen och kollade :P
På söndagen hämtade jag Affe ,Sebban & vicktor och vi åkte till Vimmerby igen för att kolla på folkrace..
Men det var också svinkallt så jag och Affe drog till Hjorted en sväng och sen körde han hem mig :)
Bilder på allt kommer men jag sitter i skolan just nu så ni får vänta :P

Idag har jag huvudvärk till tusen ... men ska ändå hem och rida på min hästapålle efter skolan :)
Sen vet i hunna vad som händer. troligtvis inget som vanligt.!


Puss Paula ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0