Mycket som står på schemat ...

Hejhopp!
Gudars vilken seg dag från start tills nu ....
Börjar med att benen var förlamade och gick inte att rubba upp ur sänga , suck... tillslut bara vakna dom te och upp for jag ;) Skola från 08:20 till 13 UCH !
Nu sitter man o glor och ska snart ut o rida i blåsten :)
Ikväll skulle jag igentligen åka till Mörtfors till kusinerna men jag styr kutan mot Öwerum istället där det hålls i nattinnebandy :)
Har dock tagit åt mig allt för mycket arbete i skolan och samlat vissa på hög så nästa vecka får vi se om jag bryter ihop eller inte :P Så blir även en pluggis helg.
 Imorgon är det även Bilträff i Vimmerby så blir nog att åka dit skulle jag gissa på ;) Phuuuu , kommer jag hinna plugga må tro ? ;)


Vi höres !

Puss !♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0