Bilder

♥Sitter här och pluggar MEEEnnn  lite bilder skadar ju ingen :P !

                   
                        När Malin gjorde mina naglar .. ( Kom på att jag aldrig visade dom )
                         
                                                                           Hjärtat !
                           
                                                                    Tidsfördriv i skolan ...

                         
                                                              En Paula :P

Har även fått en diagnos på hög alzimers .... städade igår och lyckades på nått jävla vis slarva bort mina ringar ... O JA jag gick tillbaka till samma ställe där jag hämtade dom . men icke!  Ibland blir jag faktiskt rädd för mig själv.. !

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0