Aprosiiit !

hallå där!
vet i tusan vad det är med min näsa just nu alltså men har nysit minst 30 gånger idag alltså :P haha
För övrigt så fick jag faktiskt tag på min hästapålle idag i hagen ! ;) LYCKLIG tänker ni ? ;) JAA för det är inte världens lättaste ska jag be o få tala om ...
Känns skönt att börja rida nu igen efter en lång och trist vinter utan ridning. Nu jävlar vettni ska jag få upp flåset igen och en fin fast rumpa ;D
Kan visa bilder på min tjocka och fälliga pålle nån dag :)
Har för den delen inte heller berättat att jag färgade och klippte håret igår .. och blev super nöjd ! Så nu är den gula fula kyckling färgen borta .. man vill ju inte gå in för mycket i det här med påsk firandet ;) haha

♥KÄRLEK♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0