Kina

Godmorgon :) Jag är fortfarande förkyld .så barnen får klara sig utan mig ännu en dag ;) Här är iallafall lite bilder ifrån kina.

På flyget mellan Sverige & Amsterdam
På flyget mellan Sverige & Amsterdam


På flygplatsen i Shanghai i väntan på tåget Maglev. Som skulle gått över 400 Km/h
men när vi åkte gick det bara i 301 km/h. Lite besvika var vi ...


Shanghai


Kapsyl byggnaden


Såhär bodde någon stackare mitt inne i stan

På en resturang . Ingen av dom som jobbade på resturangen kunde prata engelska så man fick de man fick :P


The Bund


i shopping centret med fyra våningar. Sinnes sjukt många butiker

Nu har ni sett några av bilderna iallafall. Orkar inte lägga upp alla samtidigt :)
Idag ska jag och Malin boka hotell iallafall till nästa fredag då vi ska åka till Ullared och sen Varberg :) En riktig mys helg för oss fyra !

Hejdå sålänge ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0