dööööööd

Fy hunna ! Idag är jag död... Det vart verkligen för mycket av de goda igår.
Dagen började med att jag steg upp med tuppen och red en sväng i de fina vädret :)
Därefter åkte jag och Stoffe till stoffes mamma för att kolla på hennes nya byggprojekt :)
Sen fikade vi med tommy och hann även med en sväng till ishallen för att kolla när tommys son spelade :)
Klockan 18:00 träffade vi alla stoffes arbetskamrater nere vid Briggen och tog oss ett par drinkar :) Efter de gick vi till två möjligheter och fick en super god mat :) Därefter blev kvällen lite suddig :P Men vi var en sväng på palladium och sen åkte vi hem frammåt 2 halv 3 :)
En jätte trevlig kväll:)

Nu sitter jag och pluggar lite :) Har turist & konferans imorgon innan jag ska åka till förskolan :)
Stoffe är på hockeymatch i Norrköping så jag har funderingar på att ringa Malin sen och åka till henne och tjocka med chips och godis och bara mysa <3 

Vi hörs senare ! <3 / Gammal bild :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Snuffsi, hade verkligen behövt dig här nu! <3 Vi får mysa massor i veckan.. Vilken ful bild förresten! :P

2009-11-22 @ 20:19:40
Postat av: Anonym

Gumman då ! Jag finns alltid här för dig det vet du <3 Ja i veckan då!! ;D ULLAWEEEE på lördag också :D

PUSS underbara malin! <3

2009-11-22 @ 21:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0