stripp o så

Har varit på Stipp idag ( Streetrace) och de var väl som vanligt alltså ingen höjdare. Melli jag och Jossan åkte sen hem och käkade glass hos mej innan jag körde hem dem sen började jag städa här hemma men blev sur på karl och sen åkte vi ut till hans föräldrar och åt grillat och kollade Gp:t i speedway och nu skulle vi fortsatt städat när vi kom hem men blev trött på honom igen så nu skiter jag i och städa för tänker inte hålla på och städa som en jävla dåre jämt och ständigt . Jag ska iväg och sätta i mitt löshår imorgon och stoffe fyller år så det är upp till honom om han vill visa upp en grisig lägenhet.

Nä nu ska jag kolla vidare på tv .. Höres !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0