bra start på morgonen ... inte

Vaknade av ett skrik av dess like imorse och flög upp ur sängen. Och jag kände på mej att de hade att göra med våran inte så starkt smarta hund molly och bilar för hon har ingen som helst uppfattning om bilar och att de kan vara farliga. Så när jag kollar ut genom fönstret så ser jag en vansinnig mamma som bär molly och min faster som står lite halvt ihjäl skrämd med bilen. Molly hade alltså nästan blivit överkörd ! Hundjäkel!
Men hon lever och är i välbehålll så ingen fara på taket den här gången som tur va !

Idag är det en sån där patetisk måndag som vanligt men en ynka lektion men de får gå ! :)
Nu ska jag fixa lite här hemma och sen göra mej iordning :)

Hörs senare !
P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0