Vilken dag :)

Jag är helt slut ! Har städat och lagat mat sen 10 imorse så är ganska trött nu efter att ätit umgåtts med folk och fixat. Men jag har haft en jättebra dag och fått många fina presenter . Jag har ju fått en resa till Turkiet av mamma och pappa och sen idag fick jag ett av korten jag tog i stockholm på The studio i uppförstorad och i en ram. Sen av stoffe fick jag fina lila och rosa rosor och en parfym sen har jag fått pengar till vår framtida resa till Thailand nästa vinter och en ring i Kenzas kollektion och en ring i Snö kollektionen sen blommor en fin prydnadsvas och kokböcker och en filt . ja lite allt i allo :)
Så nu var den här födelsedagen över den också . Tänk så fort de går !
Imorgon ska jag umgås med Morfar och hans kvinna för dom sover över hos mamma och pappa inatt ! :)

Ha det bäst ! PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0