Vänta o vänta ...

Denna eviga väntan alltså !
Mamma och pappa åkte imorse för att åka 46 mil till dalarna och hämta lill valpen och när man väntar på nått så är det som vanligt .. Tiden går segare än någonsin !
Dagen har iaf spenderas med Malin på stan ( hon kan ju iaf höra av sig som vissa andra verkar ha svårt för ...)
så vi gick lite i affärerna och jag fick med mig två mössor lite smink och lite småplock ...
Ikväll vet i tusan vad som händer mer än att jag vill att söt valpen ska komma hem.
Stoffe och grabbarna har varit i norrköping idag och kört ice gocart men de kommer nog hem vilken sekund som helst ...
Nä nu ska jag kolla film eller nått ! Och håll utkik för snart kommer bloggen bombaderas av bilder på lillen !

PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0