spel o så

hej ! Nån vaken?
Kajsa & Thilly åkte nyss hem och vi har haft en jätte trevlig kväll jag lagade potatisgratäng och stekte fläskfilé :)
Sen spelade vi spel .. haha och ni kan nog aldrig gissa vad vi spelade. Jo men såhär var det ...för att jag ens skulle kunna ha en gnutta chans spelade vi "barn geni" för barn mellan 8-12 år haha och ja man kan väl säga att de är inte lätt bara för de . Men något jag kan gotta mig med ett tag framöver är att stoffe är liiiite sämre än mig ;)
Idag fick jag även ett glädje besked att Eliza hon jag brukar vara barnvakt åt har blivit storasyster till två grabbar ! :) Jag hoppas jag får träffa de små snart ! :)

Vi får väl se vad som händer (imorgon) när vi vaknar ..


Nu ska vi sova ! :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0