soon

Hejhej !
Har tagit massor med bilder idag på Molly så imorgon kommer det upp massa bilder på fjollan :P
Efter sista och enda lektionen idag så åkte jag och några tjejer i klassen ner till stan och "gjorde inget" !? ;)
Sen var jag med Kajsa till körskolan .. och herre gud va glad jag är att jag har mitt körkort för jag tror inte jag hade pallat de nu alltså . Så kajsa jag lider med dig !
Sen efter de så åkte jag och stoffe och storhandlade på Kvantum och sen åkte vi hem och gjorde en smarrig tacopaj :)
Sen sprang jag självklart in till Molly så fort jag ätit ! Hon är min skatt ! <3

Just nu sitter jag i Tommys soffa med ett glas vatten och väntar på att "A shot at love with Tila teqila" Yeeej ! :)
Imorgon blir det skola igen .. phu ! Sen ska jag nog antingen dansa Sumba eller ta mig en joggingrunda ner till sjön .. Dock kommer jag nog inte överleva att ens gå utanför dörren ! Är ju som bambi på hal is när jag går :P

NU BÖRJAR DET ! så hinner inte med er ! PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0