Som 3

Halloj !
har precis färgat håret på min syster och som jag antar finns bland alla syskon " Syskonkärlek" så kunde jag ju inte låta bli att kleta in lite extra med färg i pannan och i nacken på henne ! ;) haha
Men jag tror hon blev nöjd iaf!
Ikväll ska vi äta på Briggen med S mamma och hennes karl och imorgon ska vi få besök i från Gunnebo av Kajsa och Thilly :) De ska komma på en bit mat :)
Jag min syster och mamma stod som 3 miffon idag framför tv:n och dansade Sumba vilket i sin tur har gjort att jag har ont i magmusklerna ! Mer Sumba alltså ! ;)
Och föresten ! Vilken kanondag det har varit idag , jag syftar på vädret då alltså ... När jag va i stallet kunde jag inte låta bli att dra ett extra långt andetag och nånstans i de kunde jag känna att våren kanske inte är allt för långt borta iallafall ! :)
Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa iording mej !

Har jag berättat föresten att mamma och pappa har köpt en hundvalp? :P Dom hämtar den nästa helg ! OM JAG LÄNGTAR !

Vi hörs !

PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0