Opps I did it again!!!

BAJS ! När jag va påväg ner till stallet så gick jag med en tallrik med kattmat på o rätt som de va halkade jag och for framlänges och slår i knät igen ! Jag bliiiir såå arg ! Kan den här förbaskade isen försvinna snart så man kan gå och röra sig som en normal människa igen ?
Sen är jag inte på världens bästa humör heller så det gör inte saken bättre ... ÅH !
Jag ska nog gå och lägga mig snart för jag har varit trött hela dagen !

Några bilder på Molly kommer här


Favvo snuffs mattan


Syster & Mollan


Vattenskålen går till attack !


Vart tog vattnet vägen?



Sötan


 Och jag ! :D

Så där nu har ni fått några bilder på Mollkan och mej ! ;)

Nu ska jag äta några pizza slizar med familjen innan jag ska hem till mig och sussa !

Hörs imorgon !

POK !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0