Näst sista dagen på en lång väntan

halluu
Egentligen är jag svin trött men jag har ont i benen så jag vet att jag bara kommer ligga i sängen och vrida och vända på mig om jag ska sova .. Kan man ha växtvärk i den här åldern eller ? :P
Idag har det varit lite av varje . Jag har dansat Sumba tills svetten rann ner för pannan på mig och det var skönt ! Sen har Malin och Petter varit här på lunch och sen åkte vi och kollade hockey :)
Sen har jag även kommit underfund med att det är sista kvällen man kan stanna uppe och bara va innan det är dags för att fortsätta sista terminen .. känns tungt + att jag måste få mitt G i matte snarast ! Suck ..

Imorgon måste jag göra ett arbete till skolan som egentligen skulle varit gjort innan lovet .. alltså mindre bra :P
Sen bara Andas och leva ! OCH vänta på att det blir helg snarast så lillvovven kommer hem såklart!!! :)


Nu ska jag fortsätta tjuta över värken i benen ! ;)

            
PUSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0