Död fis

Hejhej!
Gårdagen vad jätte trevlig . Vi gick lite på "stan" i Vimmerby men det blev inget nytt inköp utan vi bara strosade runt lite i affärerna :) Sedan gick vi och tog en fika på ett mysigt café och jag åt en super god räksmörgås och Malin hade länge tjatat om en semla så de fick hon :)
Efter de åkte vi hem till Malin igen och hon färgade håret på mig . kan inte säga att det vart någon gigantisk förändring mer än att det ser lite fräshare ut nu :) Sen kollade vi på Vapenbröder och käkade tacos :)
Sommnade som en stock när vi kom hem runt 12 igår och vaknade pigg och utvilad idag !
Låg och slappade framför tv:n länge innan  vi pallrade oss in till stan till stoffes pappa där vi tog oss en fika och jag kunde inte låta bli att stå och kolla alla på deras gata som körde med sina snöslungor .. Har det blivit någon status grej de där med snöslungor eller ? Alla gubbar verkar ha en sådan .. och det känns inte som om det är för att den är praktisk , nä utan för att kunna visa sina grannar att man också har en sådan!
Men iaf vi fick låna med oss stoffes pappas hund hem nu och jag sitter här i soffan just nu och grinar illa åt att jag faktiskt tror hunden lagt av en fis och det luktar dött .. men stoffe känner inget ... undrar om han luktar dött i näsan jämt kanske !? :P

Ikväll är vi bjudna på middag till stoffes bror och hans tjej. Undrar vad det blir ? Hoppas det är nått gott för jag är vrååålhungrig !

Just de ja ...jag glömde min kamera igår ! Attans ! Så det blev tyvärr inga bilder .. !

Vi höres !


PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0