Barnvakt och det sötaaste jag sett !

Jag väntar förtfarande ! Men har pratat med mamma kanske 5 gånger sen 6 så de börjar närma sig hemma nu ! Och jag fick nyss en bild på pappa och lilla fisen ! SÅååå söt ! En molly blev det !

Har även varit barnvakt åt stoffes brorsdotter ikväll och det har varit livat men jag fick henne att somna efter några om och men ... kanske inte är så bra att barn dricker cola innan läggdags eller vad tror ni ? :P
Sen får man ju veta vad ett tålamod är också efter att ha tagit hand om en flicka i 3 års åldern (TROTS) ni vet ;) inte lite heller ! ;)

Klockan 23:55 börjar a shot at love with Tila tiqila som jag dyrkar hårt just nu ! Går inte att missa ett avsnitt GÅR INTE ;)

Imorgon ska jag mysa med Molly hela dan ! Yippe !!!!!!

POK ! (pussokram) ;)


Pappa & Molly :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0