Tråkigt...

Hej .
Jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om just nu för har lite torka men det kanske kommer igång snart igen vem vet.
Idag har jag varit ruskigt förbannad kan jag lova. Det handlar om ett borttappat armband , en efterbliven klass"Kompis" och att man ser så lätt när människor ljuger en rakt upp i ansiktet ! Så mitt humör sista timmen i skolan idag va på - 100 kan jag lova . Vilket man troligtvis märkte ..

Skola imorgon ingen ... vad annars ? Men dock bara en lektion ! TUR !

Sen tillbringar jag och hjärtat helgen med vännerna Per,Lena, Angie & Kina ! Känner dock att helgen kommer bestå av mycket mat . Det brukar det nämligen göra när vi umågs ;) Här ska ingen gå hungrig inte ! :P

Nä ni ,nu sängen tillsammans med springande råttor i väggarna ! VISST ÄRE FINT O LEVA ! ;D

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0