Taco

Hej igen . Som jag styrt idag , städat och tvättat och det sistnämda håller jag på med fortfarande och det gigantiska berget med tvätt har knappast blivit mindre .. sen är ju jag tvättoman också . Älskar att tvätta och känna den nytvättade doften ! Har kanske till och med lite tvång om att tvätta , ibland kan jag ha ett klädesplagg på mig 3 timmar och jag måste slänga det i tvätten direkt för jag kan inte använda det igen annars ... samma sak är det om jag ska iväg till nån och har med mig lite kläder som är rena och jag kanske inte ens använder dem en enda gång men endå när jag kommer hem så måste de tvättas :P Vilka saker man har för sig ibland alltså ! ;)
Nog om det.. ikväll är vi hos Tommy för stoffe och jag ska bo här i två veckor när han ska till thailand så vi måste kolla igenom lite saker :) Tacos stod det på menyn ikväll var riktigt sugen på det idag ! Så det satt där det skulle :)
Har ju haft studiedag idag vilken lycka !
Ser framemot att det ska bli fredag nu för då ska jag och Malin och ha tjej tid med mat och Bio :) Bra start på helgen om inte annat !

Nu ska jag titta tv och slappa !

Höres ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0