nödvändig dag ...

Fick nyss ett glädjande sms . Den enda lektionen jag har idag är inställd men iaf . Nödvändig dag ? Nae inte direkt.
Så jag har fixat iordning mej heeelt i onödan . Men nu när jag endå fixat och styrt tänkte jag åka ner till den efterblivna skomakaren vi har här i Västervik och se om mina skor är klara än. Har bara varit där 500 gånger känns det som. Håll tummarna säger jag bara !

Sen blir det faktiskt att plugga även om jag inte behövde gå till skolan idag så ligger jag efter i allt ! Bajs vad skoltrött jag är . Kan man kanske säga det till lärarna och få permiss ?

Sen är det nog ingen som missat att det kommer stora snöflingor gungande ner från himelen och att det är -6 ute ! Great !

Nu ner till arga skomakaren !

Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0